29. 03. 2016.

Čiste linije i snažan kolorit u novoj kolekciji brenda Hugo Boss

Ovosezonsku kolekciju HUGO BOSS-a, namenjenu ženama, odlikuju čiste linije, snažan kolorit i kontrolisana upotreba akcenata – ali i dalje preovladjujući utisak zavodljive ženstvenosti čini ono što boji celu priču. U svojoj četvrtoj kolekciji za BOSS Womenswear, Art Direktor Džejson Vu posegao je za idejama pokreta Bauhaus kao inspiracijom.

U svojem sagledavanju ovog pokreta i sopstvenoj interpretaciji njegovih ideja, ovom kolekcijom predstavio je fluidne siluete naglašene ženstvenosti stratrški jukstapozicionirane pored linearnih i geometrijskih oblika. Odslikavajući tradicionalne boje Bauhausa -  žutu, plavu i crvenu kao akcente u kolekciji,  strateški ih je upotrebio na onim komadima koje je želeo da istakne.

„Želeo sam da stvorim modu koja predstavlja ekspresiju estetskih elemenata i bazičnih principa Bauhausa. Pored geometrije koja je korišćena za printove i stroge, precizne siluete koje su omogućile da se materijali i krojevi koriste na takav način da se stvori nešto izuzetno kako kroz struktuiranje svakog komada tako i kroz preciznu konstrukciju. Za mene, to je ono što definiše Bauhaus stil, i upravo ta osnovna ideja koja je još uvek uzbudljiva, inovativna i relevantna savremenoj ženi.“

Kritika je primetila da je u ovoj kolekciji Džejson Vu na impresivan način preveo formalni jezik Bauhausa u svoje kreacije. Geometrija zauzima centralno mesto oživljena kroz ženstvenu siluetu sa naglašenim strukom i akcentovanim ramenima. Geometrijski printovi u čistim svetlo – tamnim kontrastima daju jak naglasak na ravno krojenim suknjama, kaputima i haljinama. Džejson Vu nikada ne koristi boju za ukrašavanje, ona je uvek odraz jasnog stava.

U kolekciji se takodje primenjuju nove tehnologije. U konkretnom slučaju, lasersko sečenje primenjeno na klasičnom vuneneom flanelu, daju odevnom predmetu koji je izradjen od ovog materijala jedan ultramoderan izgled iako se radi, u osnovi, o jednom klasičnom modelu.