IX. ONLINE REKLAMACIJE
Koraci prilikom ONLINE Reklamacije :
Postupak započinjete na sledeći način:
1. Popunjavanjem Reklamacionog lista (isti se dobija prilikom uspešno obavljene kupovine na Vašu email adresu), koji možete preuzeti ovde. Popunjen reklamacioni list, spakujte zajedno sa artiklom koji reklamirate.
2. Sledeći korak jeste pozivanje službe Korisničke podrške:
- +381 11 3532 497 / opcija br. 2.
- Korisnička podrška kreira nalog i najavljuje vašu pošiljku kurirskoj službi Dexpress.
U obavezi ste da pre pozivanja korisničke podrške imate spreman broj Vaše porudžbine.
3. Artikal koji vraćate obeležavate na sledeći način:
Reklamirani artikal se šalje sa naznakom:
- Magacin Movem & Co. doo,
- Bulevar umetnosti br. 4 - Mercator Centar, Beograd
- 11070 Beograd - Novi Beograd
Kada pošiljka bude dostavljena, kupac dobije email kojim će biti obavešten o prijemu pošiljke. Rešenje o ishodu reklamacije kupac dobija u roku od 8 dana od dana prijema pošiljke od strane prodavca.