IX. ONLINE REKLAMACIJE

Koraci prilikom ONLINE Reklamacije :

Postupak započinjete na sledeći način:

 

1. Popunjavanjem Reklamacionog lista (isti se dobija prilikom uspešno obavljene kupovine na Vašu email adresu), koji možete preuzeti ovde. Popunjen reklamacioni list, spakujte zajedno sa artiklom koji reklamirate.

 

2. Sledeći korak jeste pozivanje službe Korisničke podrške:

U obavezi ste da pre pozivanja korisničke podrške imate spreman broj Vaše porudžbine.

 

3. Artikal koji vraćate obeležavate na sledeći način:

Reklamirani artikal se šalje sa naznakom:

  • Magacin Movem & Co. doo,
  • Bulevar umetnosti br. 4 - Mercator Centar, Beograd
  • 11070 Beograd - Novi Beograd

 

Kada pošiljka bude dostavljena, kupac dobije email kojim će biti obavešten o prijemu pošiljke. Rešenje o ishodu reklamacije kupac dobija u roku od 8 dana od dana prijema pošiljke od strane prodavca.

Prijavite se za naš newsletter

Ovaj sajt je zaštićen reCAPTCHA i primenjuju se Google politika privatnosti i uslovi korišćenja usluge.

visa master maestro amex dina bancaintesa mastercard visa

Copyright © 2024 MOVEM | All rights reserved.